Próbavásárlás és tesztelés
Szolgáltatásaink között az ellenőrző vásárlások és tesztelések (mystery shopping) is szerepelnek, amit magas szakértelemmel és átfogó, több éves tapasztalattal a hátunk mögött végzünk el.
Szakértőink a próbavásárlás során profi módon, valós vásárlási szituációt szimulálnak egy adott üzletben vagy szolgáltatónál, hogy teljeskörűen felmérjék a kiszolgálás, valamint a termékek, szolgáltatások minőségét, és összességében a vásárlási élményt is elemezzék.
Az ellenőrző vásárlások kiértékelését követően átfogó képet kap a cég alkalmazottainak munkájáról, valamint fény derül azokra a hibákra, illetve hiányosságokra is, amikkel kapcsolatban érdemes fejlesztéseket végrehajtani.
Szakszerűen kielemezzük, leteszteljük a cég dolgozóinak munkáját!
A próbavásárlás egy rendkívül hasznos eszköz a vállalatoknak, lehetővé teszi ugyanis, hogy valós környezetben lehessen értékelni az alkalmazottak, például eladók, pultban dolgozók, ügyfélszolgálati munkatársak munkáját és hiteles képet lehessen kapni a kínált termékek, szolgáltatások minőségéről.
A próbavásárlás előnyei közé tartozik:
- Valós visszajelzéseket lehet kapni, hiteles tapasztalatokat lehet szerezni
- Könnyen fel lehet deríteni a rejtett problémákat
- Hitelesen lehet értékelni a dolgozók munkáját
A tesztelések során szerzett információk nagy segítséget nyújtanak az innovációban és a különböző – például a termékeket, a szolgáltatásokat vagy a kiszolgálást érintő – fejlesztésekben.
Az ellenőrző vásárlások rámutatnak arra, hogyan lehetne még inkább kielégíteni a vásárlók igényeit, ezzel növelve az elégedettségüket, a cég iránti bizalmukat, elkötelezettségüket. A vizsgálat során könnyen ki lehet deríteni, hogy kik azok a dolgozók, akik nem megfelelően, hanyagul, figyelmetlenül végzik a munkájukat ezzel károsítva a cégét és a róla kialakult képet.
Ne bízza a véletlenre a vásárlók, ügyfelek kiszolgálását – a minőség versenyelőnyt jelent!
Azok a vállalatok, amelyek szakértők bevonásával, rendszeresen alkalmazzák a próbavásárlást, általában jobban felkészültek a piaci változásokra és versenyképesebbek a piacon. A pontos visszajelzések révén ugyanis képesek arra, hogy gyorsan reagáljanak a vásárlói igényekre, ami hosszútávon növeli a vásárlói elégedettséget és a lojalitást is.
A próbavásárlási tapasztalok megosztása kulcsfontosságú lépés a folyamatban, hiszen a levont következtetésekről, tanulságokról minden érintett személynek tudomást kell szereznie. Fontos, hogy rendelkezzen egy részletes szakértői jelentéssel, ami tartalmazza a megfigyeléseket, értékeléseket, javaslatokat. Az ebben a dokumentumban szereplő információkat pedig oktatások, képzések vagy workshopok keretén belül ismertetni kell a cég többi vezetőjével, dolgozójával is.
A próbavásárlás folyamata rendszerint az alábbi lépésekből áll:
- Célok meghatározása
- Tesztelők kiválasztása
- Vásárlási helyzetek, forgatókönyvek kidolgozása
- Próbavásárlás lebonyolítása
- Adatok gyűjtése, kielemzése
Az ellenőrző vásárlásoknak többek között a vásárlói vélemények összegyűjtése is fontos része. Azok tudatában sokkal jobban megértheti őket, ennek köszönhetően pedig mélyebb rálátást kaphat az elégedettségük – vagy épp az elégedetlenségük – okára, ami szintén az innovációk, fejlesztések alapjául szolgálhat.
Próbavásárlásokkal nem csak a saját cégét ellenőrizheti le
A próbavásárlások megbízhatósági tesztekként is működhetnek, ugyanis nemcsak a saját vállalatunknál, hanem más cégeknél is elvégezhetőek a piackutatási és versenyképességi elemzések részeként.
A más cégeknél – például az üzleti partnereknél, versenytársaknál – végzett ellenőrző vásárlások lehetőséget nyújtanak arra, hogy fontos információkat és tapasztalatot szerezzünk a piaci környezetről.
Íme, néhány konkrét terület, amiket fel lehet deríteni:
- Ügyfélszolgálat gyorsasága, hatékonysága
- Termékek és szolgáltatások minősége
- Árak versenyképessége, akciók hatékonysága
- Vásárlói élmény és elégedettség
- Versenyképesség
Magas szaktudásukkal és több éves tapasztalatukkal a hátuk mögött a szakembereink profin elvégzik az ellenőrző vásárlásokat, teszteléseket és igény esetén az ügyfélvéleményeket is összegyűjtik. A munkánkkal segítünk, hogy hiteles és átfogó képet kapjon a termékek, szolgáltatások, valamint a kiszolgálás minőségéről, és ezen keresztül a cég versenyképességéről.
Próbavásárló cégek: objektív visszajelzések és hatékony fejlesztési lehetőségek
A próbavásárló szolgáltatás lehetőséget biztosít arra, hogy objektív és részletes képet kapjon vállalkozásának működéséről, legyen szó személyes vagy online vásárlásról. Próbavásárlói munkánk során mindig arra törekszünk, hogy a megfelelő módszereket alkalmazva, a vásárlói élmény alapján valós tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára. Szükséges esetben részletes elemzést készítünk, amely segít felismerni a fejlesztésre szoruló területeket. Amennyiben szolgáltatásunkat igénybe veszi, pénzt és időt spórolhat meg, hiszen az elvégzett munka eredménye alapján javíthatja ügyfélkezelését és versenyképességét a piacon.